Sciact
  • EN
  • RU

Dynamic Marketing Model: the Case of Piece-Wise Constant Pricing Научная публикация

Журнал Communications in Computer and Information Science
ISSN: 1865-0929
Вых. Данные Год: 2020, Том: 1145, Страницы: 150–163 Страниц : DOI: 10.1007/978-3-030-38603-0_12
Ключевые слова Concavity; Piece-wise constant pricing; Retailer; Sale motivation
Авторы Bykadorov Igor 1,2,3
Организации
1 Sobolev Institute of Mathematics
2 Novosibirsk State University
3 Novosibirsk State University of Economics and Management
Библиографическая ссылка: Bykadorov I.
Dynamic Marketing Model: the Case of Piece-Wise Constant Pricing
Communications in Computer and Information Science. 2020. V.1145. P.150–163. DOI: 10.1007/978-3-030-38603-0_12 WOS Scopus РИНЦ OpenAlex
Идентификаторы БД:
Web of science: WOS:000656909000012
Scopus: 2-s2.0-85078452225
РИНЦ: 43231442
OpenAlex: W2999716724
Цитирование в БД:
БД Цитирований
Scopus 3
РИНЦ 7
OpenAlex 3
Альметрики: