Dynamic Marketing Model: the Case of Piece-Wise Constant Pricing Научная публикация
Журнал |
Communications in Computer and Information Science
ISSN: 1865-0929 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вых. Данные | Год: 2020, Том: 1145, Страницы: 150–163 Страниц : DOI: 10.1007/978-3-030-38603-0_12 | ||||||
Ключевые слова | Concavity; Piece-wise constant pricing; Retailer; Sale motivation | ||||||
Авторы |
|
||||||
Организации |
|
Библиографическая ссылка:
Bykadorov I.
Dynamic Marketing Model: the Case of Piece-Wise Constant Pricing
Communications in Computer and Information Science. 2020. V.1145. P.150–163. DOI: 10.1007/978-3-030-38603-0_12 WOS Scopus РИНЦ OpenAlex
Dynamic Marketing Model: the Case of Piece-Wise Constant Pricing
Communications in Computer and Information Science. 2020. V.1145. P.150–163. DOI: 10.1007/978-3-030-38603-0_12 WOS Scopus РИНЦ OpenAlex
Идентификаторы БД:
Web of science: | WOS:000656909000012 |
Scopus: | 2-s2.0-85078452225 |
РИНЦ: | 43231442 |
OpenAlex: | W2999716724 |