Sciact
  • EN
  • RU

Pricing in Dynamic Marketing: the Cases of Piece-Wise Constant Sale and Retail Discounts Научная публикация

Журнал Lecture Notes in Computer Science
ISSN: 0302-9743 , E-ISSN: 1611-3349
Вых. Данные Год: 2020, Том: 12422, Страницы: 27–39 Страниц : DOI: 10.1007/978-3-030-62867-3_3
Ключевые слова Concavity; Piece-wise constant prices; Retail discount; Retailer; Retailer; Wholesale discount
Авторы Bykadorov Igor 1,2,3
Организации
1 Sobolev Institute of Mathematics
2 Novosibirsk State University
3 Novosibirsk State University of Economics and Management
Библиографическая ссылка: Bykadorov I.
Pricing in Dynamic Marketing: the Cases of Piece-Wise Constant Sale and Retail Discounts
Lecture Notes in Computer Science. 2020. V.12422. P.27–39. DOI: 10.1007/978-3-030-62867-3_3 Scopus РИНЦ OpenAlex
Идентификаторы БД:
Scopus: 2-s2.0-85097408124
РИНЦ: 45126687
OpenAlex: W3095663380
Цитирование в БД:
БД Цитирований
Scopus 2
РИНЦ 6
OpenAlex 3
Альметрики: