Sciact
  • EN
  • RU

Monopolistic Competition Model with Retailing Научная публикация

Журнал Communications in Computer and Information Science
ISSN: 1865-0929
Вых. Данные Год: 2020, Том: 1275, Страницы: 287–301 Страниц : DOI: 10.1007/978-3-030-58657-7_24
Ключевые слова Consumer surplus; Equilibrium; Monopolistic competition; Retailing; Social welfare; Taxation
Авторы Tilzo Olga 1 , Bykadorov Igor 1,2,3
Организации
1 Novosibirsk State University
2 Sobolev Institute of Mathematics SB RAS
3 Novosibirsk State University of Economics and Management
Библиографическая ссылка: Tilzo O. , Bykadorov I.
Monopolistic Competition Model with Retailing
Communications in Computer and Information Science. 2020. V.1275. P.287–301. DOI: 10.1007/978-3-030-58657-7_24 Scopus РИНЦ OpenAlex
Идентификаторы БД:
Scopus: 2-s2.0-85092105112
РИНЦ: 45308742
OpenAlex: W3086048107
Цитирование в БД:
БД Цитирований
Scopus 3
РИНЦ 9
OpenAlex 2
Альметрики: